Често задавани въпроси

За да Ви улесним максимално, изготвихме списък с най-често задавани от потребителите въпроси при ползване на услугата.

Какви са предимствата на Фактор Експрес?

Нашата услуга предлага различни удобства за Вас – нашите клиенти. Част от най-важните предимства са:

  • По-ниски такси;
  • По-висок праг на сумата на превод;
  • Мрежа от стотици офиси в страната,в малки и големи градове и села;
  • Обслужване на физически и юридически лица;
  • Обслужване в рамките на 2 минути;
  • Превод по сметка, без нужда от Ваша банкова сметка и посещение на банков клон;
  • Удължено работно време – преди 9:00 часа и след 17:30;
  • Извършване на преводи през празнични и почивни дни.

Как да направя плащане?

  • Открийте удобен офис от картата в нашия сайт през своя мобилен телефон или компютър, или ни се обадете на 0700 17 412, за да Ви насочим;
  • Подгответе сумата на превода и таксата и ги платете на място в избрания офис;
  • Запазете бланката за направеното плащане, която ще Ви предоставим;
  • Радвайте се на свободното време, което Ви спестихме.

 

Каква е таксата?

Всички наши такси може да видите тук!

Къде да ни откриете?

Очакваме Ви в нашите офиси в цялата страна, които може да откриете тук – в бензиностанции ОМВ във всеки офис, в който видите този стикер:

Може ли да се изпрати превод по Фактор Експрес към банкова сметка?

Да, необходимо е клиента да знае точната сметка и правилното основание за превода.

Мисля че съм жертва на измама. Какво следва да предприема ?

Веднага да се свържете с нас на тел 0700 17 412 или на email: office@factorin.bg